Yhdistys

Tervetuloa Mikkelin Seudun Perussuomalaiset ry:n sivuille.

Sivuston tarkoituksena on levittää tietoisuutta yhdistyksen ajankohtaisista asioista, paikallispolitiikasta ja tapahtumista.

Mikkelin Perussuomalaiset ovat saaneet pysyvän jalansijan paikallispolitiikkaan, saimme vuoden 2008 kunnallisvaaleissa 4.7 % äänisaaliilla läpi neljä valtuutettua. Vuoden 2012 vaaleissa nostimme kannatuksemme 11.6 prosenttiin eli seitsemän ehdokastamme nousi valtuustoon, joista kaksi edustaa myös kaupunginhallituksessa. Eri lautakunnissa on myös edustajat.
Mikkelin Perussuomalaiset toimii paikallisesti Perussuomalaisten arvojen toteuttajana Mikkelin seudulla. Lähtökohtamme on kuntalaisten hyvinvointi. Olemme huolissamme kuntien säästötoimien kohdistumisesta kaikista pienituloisimpiin. Ymmärrämme, että säästöjä tarvitaan, mutta ne tulisi kohdistaa sinne missä on joko maksukykyä tai karsia tarpeettomia toimintoja ja tiivistää hallintoa. Yrittäjyys ja uudet työpaikat ovat lähellä sydäntämme. Kehitämme yhdistyksemme toimintaa jatkuvasti. Järjestämme poliittisia tilaisuuksia, tapahtumia, toritelttailua ja jäsenten virkistäytymisiltoja. Tule Sinäkin mukaan iloiseen joukkoomme tekemään yhdessä parempaa Mikkeliä.